reklama

Nebezpečná veštkyňa - liečiteľka

Impulz pre napísanie tohto článku je čoraz častejšia prezentácia rôznych veštcov, veštkýň a rôznych ľudových liečiteľov na televíznej obrazovke, novinách a internete. Tento príbeh sa stal mojej rodine a niekomu sa môže  zdať zábavný, alebo hlúpy, ale uisťujem vás, že od úsmevného mal v tej dobe veľmi ďaleko.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Príčina vývoja neskorších udalostí bola jednoduchá. Boli sme mladá rodina s dvoma živými malými deťmi. Ja som bol takmer stále v práci a tak starostlivosť o detí a domácnosť ostala na pleciach manželky. Samozrejme každý človek má svoje hranice a tak to bolo aj u mojej manželky. Bola z toho všetkého maximálne vyčerpaná ako fyzicky tak aj psychicky. Jej mama čiže moja svokra dostala vynikajúci nápad ako pomôcť svojej dcére. Nakoľko sama už dlhé roky navštevovala rôzne veštice a liečiteľky tak vzala moju manželku k jednej nemenovanej liečiteľke a zároveň veštici, aby ju vyšetrila a zistila príčinu jej vyčerpania.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Ďalší priebeh mi opísala už manželka. V určený čas vstúpili do ordinačnej miestnosti a pani Č si ich premerala röntgenovým pohľadom, rýchlo pristúpila k manželke a veľkou silou jej stlačila bok. Tá pocítila bolesť a zjojkla. Pani Č následné vyriekla diagnózu " vy máte rakovinu hrubého čreva ". No málokomu by sa srdiečko pri týchto slovách nerozbúchalo a hlavne keď je človek psychicky vysilený. Týmto však tragédia ešte nekončí, lebo svokra mala ďalší vynikajúci nápad. " Ja mám ešte vnuka, nevyšetrili by ste ho? " Pani Č s veľkou ochotou súhlasí a pýta si jeho fotografiu. Manželka trasúcimi rukami v polo bezvedomí jej ju podáva a hneď je na svete ďalšia diagnóza : " váš syn má vážne problémy s ľadvinami ". No pri tých slovách je manželka už na pokraji šialenstva, veď kto by nebol, keď sa jedná o jeho dieťa. Po dlhej chvíli napätia pani Č nachádza riešenie oboch problémov. Podáva manželke lístoček s adresou jedného obchodu a názvami liekov, ktoré sú potreba pre vyliečenie oboch ´diagnostikovaných chorôb. Prvá časť príbehu končí tak, že matka pomohla dcére zo stavu vyčerpanosti k stavu blížiacemu sa šialenstvu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 V ten deň keď som prišiel domov našiel som manželku úplne vyčerpanú a uplakanú. Rozpovedala mi, čo sa stalo a aj keď má ešte zdravý rozum tak jej stále chodia v mysli slová liečiteľky - veštkyne. Rozprávali sme sa o tom, ja som sa snažil o upokojenie situácie, ale psychika je zložitá vec. Tak sme sa rozhodli, že pôjdeme do určeného obchodu a zakúpime tie zázračné lieky. Cenu sme si zistili telefonicky a bola to suma 4000,-Sk. Niektorý si povedia, že to nie je až tak veľa, ale vyvediem ich z omylu v dnešnej dobe je to približne 1000,-€ a hlavne boli to naše posledné peniaze.

 Ďalší deň sme vstúpili do obchodu a kým sme čakali v rade tak som si všimol, že na stene visí nenápadná ceduľka, na ktorej boli uvedený majitelia obchodu. Kto by hádal, že tam bola aj pani Č, hádal by správne. Ukázal som to manželke, aby som podporil svoj názor, že sa jedná o podvod. Samozrejme to uznala, ale stále mala strach. Aj napriek týmto okolnostiam sme sa rozhodli hlavne kvôli nášmu synčekovi zakúpiť odporučené liečivá.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Po príchode domov som si preštudoval zloženie liekov, ktoré sa dá vyjadriť jednoducho. Prvé dve fľaštičky boli čučoriedkový sirup a druhé dva kelímy boli čučoriedkový lekvár za 4000,-Sk. Liečenie bolo úspešné, manželke pri preventívnej prehliadke nebola našťastie zistená rakovina a z môjho syna vyrástol pekný zdravý mladý muž. Asi o rok som čítal v jedných novinách rozsiahly článok o pani Č. Autorka ju v ňom ospevovala, ako dobre diagnostikuje a tiež vynikajúco predpovedá budúcnosť. Myslím, že ak by som zašiel do obchodu kde sme kúpili sirup a lekvár na tabuľke s menami majiteľov by bolo aj meno autorky článku. Je tu aj pozitívum, ak sa pokazí v nejakej nemocnici röntgen, CT prístroj, alebo niečo podobné je potrebné hneď kontaktovať pani Č. Veď ona tieto prístroje nahradí s bonusom, pacient bude pekne doma, len pošle fotku. Aspoň ušetrí cestovné a čas.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Svokra pokračuje v svojej tradícii a dodnes navštevuje všetky veštkyne o ktorých sa dozvie. Konzultuje s nimi svoje rozhodnutia, vlastne oni jej určia ako sa má rozhodnúť. Manželka sa už nikdy nedala nahovoriť na niečo podobné. Na záver rada pre matky: ak chcete pomôcť svojim dcéram miesto zaplatenia veštkyne - liečiteľky im pomôžte s deťmi a domácnosťou. Pani Č asi dodnes využíva ľudskú bezradnosť pre svoj zisk a jej pomenovanie nechám na vás.

Marek Novák

Marek Novák

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám 41 rokov a patrím k realistom, aj keď je niekedy príjemné mať pekné sny ktoré dodávajú človeku silu. ( Doplňujem na základe reakcii na článok bezzubá polícia, nie som Kotlebov priaznivec a nikdy nim nebudem, obuv je turisticka, nakoľko je to fotka z mapovania v teréne ) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu